12/7 08

Hej alla glada!

Är fortf. hos Tess. Sov hos henne inatt efter att ha kollat på The Ring 2. Den var inte så bra just därför somnade jag hela tiden. Då slog Tess mig på pannan hela tiden så att jag skulle vakna men det gick ju så bra, haha! Ikväll blir det som en liten hemmafest hos vår killkompis runt niotiden. Funderar på klänning, den nya rosa med det svartvita smala bandet men då med jeans under och klack + min nya brunbeigeguldiga kavaj. That's hot!

Och en annan sak:
04.12 står jag och borstar tänderna, redo för att antingen sova eller lägga mig i sängen och kolla på Sex and the City med Tess. Innan det så hade ju vi kollat på The Ring 2. Då jag står där och borstar tänderna hör jag hur någon knackar på dörren jättesnabbt. Mitt hjärta stannar! Det enda jag hör är "fsfsfssfssfs!". Oh shit tänkte jag, ha Samara kommit till oss? En evig tystnad, då hör jag någon knacka inifrån hennes sovrum och samma ljud hör jag ännu en gång. Jag öppnar badrumsdörren, rädd och irriterad, jäkligt sakta och tippar fram till hennes sovrumsdörr, öppnar den och säger "Vad fan håller du på med!?". Då undrade hon om jag inte hörde henne, då försökte hon tydligen säga att jag hade fått ett sms från Elias. Det enda jag kunde säga var "whot!?". Det stod:

"Sov gott baby puss svt"

Knasigt men gulligt, blev faktiskt glad! Vi fortsatte smsa ett tag ända tills det tog stopp. Tror han däckade i toan, han hade trots allt varit ute och festat!
Ska fortsätta kolla på Sex and the city nu, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0