13/7 08

Hej alla glada här kommer jag!

Jag ljög när jag sa att jag inte skulle umgås med Tess mer men nu börjar jag överväga det.. jag har bokstavligen inte varit hemma under hela helgen och jag börjar faktiskt sakna morsan och brorsan. (trodde aldrig att jag skulle säga det!) Och imorgon börjar en ny vecka och även min sist vecka på jobbet, lite tragiskt men fatta glad! Inga fler tidiga morgnar och klickande höfter men nu undrar jag bara hur jag ska sova idag eftersom att jag har alltid gått och lagt mig mellan fyra och sex på morgonen. Hmm.. nåja, Tess pratar såååå mycket i telefon och min mage kurrar för jag är hungrig och jag orkar inte vänta på henne, tror jag ska ner till köket nu. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0