17/7 08

I know, i know, i've been stupid!

Har ju inte bloggat på ett tag men har både glömt bort och inte haft tid till det. Men annars är allt bra förutom att min mage gör ont som bara den! Beror nog på all grönt te som jag har druckit idag och även igår. Dessa dagar har vi spenderat dagarna och kvällarna hos Lucias syster. Och med "vi" menar jag mig, Tess, Adissa, Sour, Sara och självklart Lucia. Det har varit sjukt roligt och igår hade vi en Disneykväll men då var det bara jag, Tess, Adissa och Lucia. Trots att Tess hämtade fyra filmer så kollade vi bara på en, Skönhetern och Odjuret. Nästa gång blir det Ringaren i Notre Dame, mys! Vi sov även där och pratade på för fullt men spel och kortlek. Ni anar inte, haha!

Imorgon är det min sista dag på jobbet (thank God!) och då ska jag vara med tjejerna ännu en gång. Längtar! Men efter jobbet måste jag faktiskt in till stan tillbaka till piercaren. Han ska kolla till min piercing och se att allting är som det ska. Ska även prata med honom angående hans arbete, vill ju så gärna jobba med det alltså som piercare och tatuerare! Kan dock inte rita så bra men det får jag träna upp!

Min mage värker som den så ska lägga mig ner lite och fortsätta att kolla på Simpsons, kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0