19/7 08

Sorry, sorry, sorry!

Har gjort ett blogguppehåll nu alltför länge, jag vet! Men jag glömmer, serious! Men från och med idag ska jag bannemej bli bättre på det! På tal om bannemej, min kära vän Hanne är just nu i Cypern dock kommer hon hem idag, hur som helst för någon dag sedan så smsade hon mig och jag hade inte pratat med henne nån gång ända sedan sommarlovet började. Fatta gullig! Vart så glad över hennes sms, att hon kommer ihåg mig haha!

Steker ägg just nu, trots att jag vaknade runt tio så har jag faktiskt inte ätit frukost men har inte känt mig hungrig heller. Hanna kom nyss och hämtade upp brorsan så jag har huset för mig själv. Iaf för några timmar. Nu ska jag byta tv-kanal eftersom att brorsan kollade på Barnkanalen innan han gick så jag sitter här och plågas med Karlsson på taket och sedan ska jag även fortsätta jobba lite i Photoshop och Illustrator. Försöker fixa en ny header, som sagt, back to school!

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0