2/7 08, Marriage, kids and a house in the suburbs

Detta med giftermål säger inte mig nånting! Jag har inga planer alls att gifta mig eftersom att jag inte tycker att det är viktigt i livet. Andra brudar kan planera så mycket att nångång i deras liv ska de gifta sig med någon.. jag har inte tänkt så långt och kommer aldrig göra det heller. Det värsta jag vet är att man ska ta killens efternamn. Det är inget måste, det vet jag, men jösses amalia varför ska man genomgå något sånt? Skiter väl i kärleken, din identitet ändras ju. Sen när började mannen äga kvinnan? Usch fy!!

Och gällandes barn så vill jag ha ett barn. Ensamstående ska jag vara och det ska ske så fort som möjligt. Har redan bestämt vad min son ska heta, hihi! Eller, egentligen kan man inte bestämma hur många barn man vill ha. När någon frågar mig hur många jag vill ha så säger jag "Så många som jag kan försörja..". Och det är faktiskt det smartaste svaret. Vill även adoptera, det har jag alltid velat i över halva mitt liv. Tycker att det är en av de bästa sakerna som man kan göra, att adoptera. Inte nog med att man blir lycklig över att man har adopterat ett barn utan att man även hjälper ett barn som kan ha det svårt och jobbigt. It's all good!

Jag ska vara den tuffaste morsan genom tiderna. Nästan som Saras mamma, hon är störtskön!

Kommentarer
Postat av: Mariams mamma

2008-07-02 @ 17:20:21
URL: http://mariamsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0