2/7 08

Hej på er alla!

Sitter här och är sjukt taggad inför resan till Frankrike så det inte är sant. 25 dagar kvar .. Har suttit här länge nu och tänkt på denna jäkla shopping som kommer ske. Och så ska jag även skaffa en till tatuering. Måste även köpa en ny kameraladdare. Skirver det här så att jag inte ska glömma. Ni undrar nog varför jag inte är och jobbar? Jo eftersom att mina fötter är helt svullna och röda, det gör så ont! Jag är inte van att gå så mycket som vi gör på jobbet så det har resulterat i detta. Förhoppningsvis blir det bra till imorgon annars är det kört!

Har även tränat här hemma.. gillar dessa hemmaövningar som man kan göra, de funkar bäst för någon som mig! De enda övningarna jag gör är för magen, vill ha en fin och platt mage. Min ser bara jätterolig ut.. Har gjort det i några veckor nu och jag börjar se en fin resultat! Me like ffs!

Dags att spela lite, blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0