31/7 08, Make up

Bläddrade igenom några gamla Cosmopolitan som jag har på hög i mitt rum tills jag fastnade för denna bild. Vr bara tvungen att ta kort och visa er också. Min smygdröm är att få jobba med skönhet i synnerhet smink så när jag såg deras ansikten blev jag så fascinerad! ar lagt märke till denna bild förr men aldrig brytt mig lika mycket som jag gör nu, de är så vackra! Såhär sminkar jag mig varje dag men kan aldrig få denna matta resultat eftersom att jag har problem med talg-produktionen i min t-zon. Om jag kunde få den i kontroll så skulle jag se snyggare ut än vad jag redan gör. It's sad.. real sad!


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. jag har den på datan tjejen :P..

2008-07-31 @ 23:09:38
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0