6/7 08

Hejsan allihopa!

Sorry för att jag inte har bloggat idag! Sov hos Tess inatt men vaknade upp mellan ett och två och redan då vart det bråttom med att åka till Tumba för att hämta biljetterna till Coldplay så då hann jag inte blogga. Efter det bjöd hon mig på frukost (?) i Mackis. Snällt va? Sedan begav vi oss hem till mig där jag fixade mig lite och packade eftersom att vi skulle hem till henne igen. EFTER DET (haha!) åkte vi till Kista Gallerian med painintheass-människan Anna, shoppade lite och nu sitter jag här hos Tess utan Anna för hon gick vidare till hennes kille. Hittade en massa fina saker som jag ska visa upp för er senare!

23.00 ska vi ta bussen hem till min kusin där min bror är, hämta honom och sedan bege oss hem till mig. Tess ska sova över och även hjälpa mig med att möblera om och städa mitt rum. Snällt va?

Dags att fortsätta äta upp min nedrans glass som håller på och smälter här.. blogg you later!

Kommentarer
Postat av: jp

har du tagit bort bilden som jag har tagit på michelle och sevil? som du har lagt upp på ditt fotoalbum i facebook?

2008-07-07 @ 11:34:01
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0