8/7 08

Hello friends!

Hoppas allt är bra med er, själv har jag überont i benen eftersom att jag har gått så mycket igår och idag inklusive på jobbet. Har varit i Kista Galleria i två dagar nu och nu får det vara nog! Hittade två fina plagg idag samt några smycken som jag ska visa upp alldeles strax. Måste fixa och trixa med bilderna innan ju :). Hoppas er dag har varit bra, min började dåligt men slutade bra. Det började med att det regnade som fan idag när jag jobbade. Eftersom att jag jobbar för det mesta utomhus så blev jag dyngsur! Mina skor.. ajajaj, de blev blöta de och även mina strumpor. Tror det kommer ta minst 1½ vecka innan skorna blir torra.

Som Tess sa, det känns konstigt att vara hemma nu eftersom att ända sedan fredagen så har jag varit hos Tess varje dag, sovt hos henne och tvärtom. Har även flyttat dit min tandborste! Eller ah, köpte ny.. en jättefin blå tandborste! Har även packat en väska med handduk, underkläder osv. så att jag kan känna mig fräsch även dagen efter. Hon sov över hos mig igår och eftersom att mamma inte var hemma så fick hon vara hemma själv medans jag var på jobbet och brorsan på dagis. Lyckosten sov djupt hon.. morrmorr!

Ska fortsätta med bilderna nu, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0