9/7 08

Hej alla glada!

Hur står det till med er? Hoppas allt är bra. Själv mår jag toppen! Ska äntligen få träffa min älskade Adissa idag. Till er som inte vet så reste hon till Syrien den 9 juni och har varit borta i en månad. Lyckades inte träffa henne igår pga andra omständigheter men det sker idag. Det är så fint väder så idag blir det antingen shorts och linne eller min svarta kjol och min vita oversize t-shirt. Såklart ska mina nya kläder användas, har inte gjort det än tro det eller ej! Igår fick jag även ännu ett presentkort men från Bikbok med 2000:- påtankat. Men får bara använda 1500:- eftersom att morsan vill att min moster också ska få köpa något :). Har 83,50:- kvar i presentkortet från GinaTricot, får se om jag hittar något för det priset..

Min mage är så full! Till lunch idag åt jag väldigt mycket godis och Riesen. Köpte det i Vivo medans vattnet kokade för nudlarna. Varm är jag också. Jag förstår inte, lyckas alltid ha på mig så mycket kläder när det är varmt och tvärtom när det är kallt. Galet!

Ska dega framför tv'n i bara underkläder och se på Simpsons och Family Guy, det är så varmt!
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0