10/6 08

Hello my fellow friends!

Mina karriärsidéer och framtisplaner blomstrar på för fullt! I'm so happy men ska inte sitta här och dilla ut all information om detta till er förrän saker och ting verkligen börjar hända. Idag så äntigen ska jag fylla på mitt kort, känner mig konstig utan möjligheterna att få ringa eller smsa. It sucks så idag blir det andra bullar ffs! Sedan blir det er rensning i garderoben, har så mycket kläder så det inte är sant! Funderar på att sälja dessa plagg som jag inte använder så att en söt liten flicka kan få mer användning av de än vad jag nånsin kommer att ha. Visst är jag snäll?

Nåväl, ska bara kolla klart på Nanny sedan 16.05 börjar Simpsons och 17.00 är det dags för Hells Kitchen. Älskar den! Och när den är slut, då sticker jag ner till Pressbyrån. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0