11/6 08, Shit man

God morning people!

Sjukt jobbigt! Ni förstår, eftersom att jag verkligen inte klarar av tystnad så brukar jag sova med min tv på med så pass låg volym så att det bara låter som att de viskar väldigt lågt och så har jag oturen med att ha min säng mitt emot mitt fönster så varje solig sommarmorgon så kommer solen rakt på mitt ansikte så jag vaknar ju upp runt sextiden varenda jävla morgon. Ibland så vaknar jag över mamma och lillbrorsans snack innan de går ut ur hemmet. Jobbigt när man t.ex. har sovmorgon för de ka verkligen inte lära sig att vara tysta och så är ju mitt rum vid hallen vid ytterdörren. Suuuuuuuugeeeer!! Men gick ändå upp och la mig i vardagsrummet istället :).

Men jag är van, nåväl runt fyra måste jag till skolan och lämna tilbaka några böcker samt en lapp till min förra lärare/vän till familjen. Jobbigt att gå tillbaks när man har sommarlov. Vi (och Tullinge Gymn!) måste nog ha slutat skolan tidigast av alla, skönt ju men imorgon blir det tillbaks till skobänken för mig. Sommarskola i två veckor! Men det är ändå i endast tre timmar 8.30 - 11.30 och det kommer ju gå fort. Såklart för matten. Ska fan välja bort det ämnet när vi börjar skolan igen, så jäkla viktigt är det ju inte. Precis som min vän Tess sa, det är ju inte som att vi kommer använda ekvationer och försöka lösa kvot osv när vi t.ex. ska ut och köpa ett paket mjölk! Och blir det svårt nog att räkna ut, så är det bara att ta fram miniräknaren eller fingrarna.

Äh, ska sluta älta mig i detta och se till att få i mig frukost! Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: josefine

usch jag är i samma possition, sover med tvn på låg nivå och har har en dörr som leder solljuset rakt på mig. och sovrummet precis vid hallen och en störande syster som väcker mig haha så ja vet hur de känns!

2008-06-11 @ 14:40:43
URL: http://josefinepierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0