12/6 08, Day one

Hej alla glada här kommer jag den buttra!

Dagen har gått ofattbart bra trots att jag vart sjukt trött och nästan höll på att somna. Dessa tre timmar kändes som en evighet och vet ni vad? Jag kom inte försent idag! Känner mig så duktig, måste se till att fortsätta med det om jag vill få mitt studiebidrag denna månad. Min käre vän Amir visste inte inte ens om det! :|



Sånt måste man ju hålla koll på, inte sant? Nåväl, är iaf hemma nu och har en sån jävla huvudvärk så jag kan gråta så jag funderar på att lägga mig ner på soffan alldeles strax och glo på tv och förhoppningsvis sova. Annars är det synd om mig. Bjussar på en cp-bild på mig som togs i söndags i Flempan. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0