13/6 08, En önskan

Jag har funderat länge och bestämt mig för att för fanken skaffa hund. En rottweiler! De är så nedrans vackra. Men alla som jag har berättat detta till (eller de flesta!) har alla frågat samma sak: "Men varför köper inte du en chihuahua istället?". Och då får de alltid samma svar: "Ser jag ut som en person som ska ha en liten hund!?".

Nä, en stor hund ska det vara! Paris Hilton gjorde det så populärt att ha en liten hund men jag ska göra det så poppis att ha en stor hund ffs!


Kommentarer
Postat av: josefine

gud va kul, jag har tjatat i månader och år på en fin dobermann, men icke, kul att du ska skafa hund och jag lutar mycket mer åt de stora hundarna!;)

2008-06-13 @ 11:15:50
URL: http://josefinepierre.blogg.se/
Postat av: nicolina

oj lydia. vilket jävla jobbb du kommer få med den där hunden, du kommer inte kunna festa på hela sommaren haha xD och de blir svårt när skolan drar igång igen. haha aja

2008-06-13 @ 18:34:55
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0