13/6 08, Tori Spelling har blivit mamma igen



Nu får ni tycka att jag är dum, korkad, taskig, whatever. Visst är det trevligt att hon har fått barn, vem vill inte ha barn? Men jag menar, efter flera års och månaders tystnad om henne så helt plötsligt blir detta en stor nyhet. Jag menar.. vem är hon? Hon är inte ens B-kändis för mig utan även en C-kändis. Hur som helst, hennes dotter heter Stella men har inte sett bilder på henne än. Men de som har gjort det säger att barnet är så ljuvlig och så vacker. Men det tycker ju alla om barn så. Jag ogillar henne enormt och särskilt hennes huvud. Men trots det, rock on!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: när som helst :D

2008-06-13 @ 12:41:01
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0