14/6 08

Hej alla glada!

Allt bra med er? För mig så börjar huvudvärken krypa fram igen och mensvärken är helt gone! Härligt härligt.. Igår var ju jag på bio med Tess och såg filmen The Happening. Tycker personligen att den var jättebra men ruskigt läskig! Vill se den igen. Mark Wahlberg är ju så snygg! Men ah, jag gillar ju gubbar jag. Och såklart så var jag och Tess de enda som skrek i bion och alla skrattade åt oss. Vad förvånansvärt..!

Till er som vill se den: Kan inte säga så mycket eftersom att det vore synd att berätta för mycket om filmen men kan säga såhär att för min del så ska jag passa mig för gamla tanter och även träd, gräs och buskar. Eller hur Tess?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0