18/6 08

Hej allihopa!

Tog ledigt från skolan idag, valde att sitta hemma och råplugga istället. Vill kunna så mycket som jag bara kan till provet. Det är ändå inte som att jag missar något eftersom att det han lär ut mailar han till oss och imorgon kan jag bara hämta uppgifterna som de alla fått och sedan plugga hemma.

- Åh, längtar till helgen! MIDSOMMAR! Har redan allt uttänkt. Är ju ensam hemma till måndagen så ävlar ska det bli lite partyparty! Inte för att jag inte kan festa när mamma är hemma men nu är man ju själv så för en gångs skulll kan jag ju bjuda hem några. ENDAST NÅGRA! Vanligtvist när mamma är bortrest brukar jag faktiskt aldrig ha hemmafester eller så. Anledning? För att jag är för lat för att städa upp efter alla andra idioter som älskar att stöka ner. Och inte fan hjälper de till att städa.
Guys and dolls, consider yourselfs portade!

Och imorgon väntas sommarlovskort.. jobbigt att inte ha något busskort och behöva gå hela vägen hem från skolan. Fucking backe man måste gå upp för.. förstår inte vad mamma tänkte när hon valde att flytta upp hit.. upp till bergen! Man är inga kurder heller..

Hur som helst, dags att skämma bort sig själv. Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon:)

Ha en bra dag idag!

Kram

2008-06-18 @ 09:37:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0