19/6 08, Grattis till en av mina bästa killkompisar

Tänka sig att jag gömde bort detta. Inte att min killkompis fyller år idag utan att göra något utav det i min blogg.
Sebastian Niklas Andres Benchimol blir idag 18 år!! Lyckansost!!..

Hoppas på en jäkla firande för hans del och att han får en jävligt skön och bra dag utan knas endast kalas!



(gammal bild på honom men trots det en äkta darling!)



Nåja, ska ut med Tess ett tag nu. Vi båda behöver prata ut lite. Inget angående vår vänskap men en massa andra saker. Mamma åker ju nu på morgonen och måste vakna fyra på morgonen. Ska se till att vara hemma och vaken runt den tiden så jag kan säga hejdå till henne ordentligt samt hjälpa henne att packa osv. Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: amanda

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2008-06-19 @ 20:47:33
URL: http://missperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0