20/6 08

Så! Nu har de åkt.. tog halv fem bussen från Tess och var rädd att jag inte skulle hinna hem för att säga hejdå till lillbrorsan och mamma innan de åkte men när bussen kom till vår busshållplats så såg jag de ute. Oj vad jag rusade ut ur bussen och sprang till de. Nästa gång jag ser de igen är på måndag, ett långt tag för mig. Saknar de redan.. för er som inte vet så åker de till Paris.

Och när jag kom hem så satte jag på text-tv som vanligt på tv4 och får se en stor gul text där det står "Giftgas hittad i SAS-flygplan". Mitt hjärta gick i 180!! And it still does.. Måste smsa mamma och fråga vilket plan de ska åka i.

Och nu kan jag inte sova heller. Lyssnar på musik på MTV .. det är så tyst och tråkigt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0