23/6 08

Hallojsan!

Ursäkta bloggtorkan men fan har inte orkat. Dels för att jag inte har haft någon aning om vad jag ska skriva om och även för att jag inte har orkat helt enkelt. Hur som helst, igår var jag på bio i stan med min kusin Madeleine och Sabina. Vi kollade på Sex and the City vars biljetter var utsålda ÖVERALLT! Vi drog först till Sergel där det fanns åtta biljetter kvar men på väldigt spridda platser så den tackade vi nej till. Sedan berättade han att i Skandia så skulle de släppa alla biljetter som folk inte hade hämtat ut och det skulle hända om ca två minuter. Vi rusade dit i rödaste rappet i våra klackskor i hopp om att få tag på några för vi visste ju inte hur många som skulle stå där och vänta. Och så var det tomt när vi kom dit och vi fick även veta att det vart 50 biljetter som skulle släppas så vi var lugna. Filmen var sjukt bra, kommer den ut i butikerna så köper jag den direkt! Den skilde inte så mycket från serierna som går på tv men hade en bra handling och var helt enkelt sjukt bra! Förstår inte att det finns de som faktiskt inte tyckte om den. TÖNTAR säger jag bara! Ni är bara ett gäng shemales utan framtid! Jösses Amalia..



Idag händer inget särskilt förutom att mamma kommer hem, vid fem ska jag följa med Tess för hon ska sola, efter det måste jag hem till min kusin för att hämta alla mina saker innan hon drar iväg till Oslo och efter det blir det plugg.

Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Nina

För framtida bruk: Man kan köpa biljetter till Skandia på Sergel, eller vilken annan SF-biograf som helst =) De har samma datasystem så det spelar ingen roll vilken bio man köper biljetterna vid.

2008-06-23 @ 13:57:00
URL: http://rosafluff.blogspot.com/
Postat av: Lydia - Insane in the brain

Svar: Ja visst kan man!? Det var det vi ville men han i luckan sa att det inte gick :/ det tyckte vi lät lite konstigt

2008-06-23 @ 14:27:37
URL: http://lydiaissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0