24/6 08, Ångest

Usch, jag börjar få ångest! Och med det menar jag att jag tackade ja för sommarjobbet. Först blir det ju sommarskola i ca två veckor som tar slut nu på fredag och sedan sommarjobb i 15 dagar som börjar nu på måndag.. Sedan två resor både till Oslo och Frankrike. Vart så glad över att sommarskolan tar slut denna vecka och att jag äntligen kunde få sova ut och bara slappa under dagarna för att sedan dra ut på kvällarna, men nej nej! När fanken ska jag ha tid för sommarlov i Sverige där jag absolut inte måste göra något?! Börjar fundera på att ringa upp arbetsgivaren och säga att jag inte kan jobba. Orkar inte med, känner en sån enorm press som gör så att jag inte kan slappna av. Hatar sånt.. usch och bajs på det, ffs!

Förstår mig inte på de som verkligen verkligen vill sommarjobba. Visst, bra att känna pengar! Vem fan säger nej till det, men när man känner så som jag gör, no way José! Någon som vill byta plats med mig?

Äh, ska fortsätta med min spa-treatment samt Ace Ventura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0