24/6 08, Resa

Kan inte fatta vad jag gör vaken nu trots att jag somnade runt sex imorse, galet! Men somnade så sent eftersom att jag var uppe och kollade efter resor till New York i maj. Hittade ett billigt flyg samt en jättebra hotell! Hotellet var nog det viktigaste för mig att hitta (såsom många andra!) eftersom att jag faktiskt aldrig har bott på hotell. Vart vi än reser så ska det alltid vara någon jävel där som morsan känner som man måste bo hos, tragiskt. Bläddrade även igenom i några av mina Cosmopolitans och hittade en massa artiklar som olika shoppingställen i New York. Gissa om jag blev glad!

Hur som helst, idag händer inget särskilt förutom plugg. Längtar tills fredag då det är sista dagen med sommarskola men inte sista dagen för att lägga sig tidigt hela tiden eftersom att den 30e börjar ju sommarjobbet. Och inte kan jag njuta så mycket av min lön då eftersom att de ska disponeras för tre saker i sommar. Först blir det terminskort plus eftersom att jag jämt är så sent ute med sånt, fickpengar+flyg till Oslo och fickpengar till Frankrike. Oj vad jag ska shoppa i Frankrike, fyfasiken säger jag bara! De har så fina saker och jösses vilka bra priser!

Himmelriket ligger inte längre längs opp, numera har det ett nytt namn: FRANKRIKE! <3

 

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0