24/6 08

En sak som verkligen stör mig med killar är detta:

Det är bevisat att killar är socialt handikappade när det kommer till att prata med deras flickvänner/på G brudar. Det betyder att om man som tjej vill att det ska hända saker och ting kring sitt förhållande och märker att killen inte gör ett piss samt känner att allt inte leder nånvart, så ska man som tjej ta tag i alla aktiviteter och alla diskussioner för att hålla allt vid liv. MEN, när man som tjej börjar med detta så tycker killarna att tjejerna är jobbiga. Vilket är synd, eftersom att vissa tjejer brukar dras med detta i evigheters evighet eftersom att de gillar/älskar killen utan respons från sin partner. Men det ser inte de, de ser bara allt det "jobbiga". Och när tjejen väl tröttnar på allt och drar, då kommer all kärlek fram från killarna vilket gör de till pain in the ass när de jämt ska terrorisera tjejerna efter att de redan har gått vidare och skaffat killar.

Hmm.. för mig så låter det inte som att de endast är socialt handikappade, utan det låter mest som att de är handikappade rakt av. Vilket jag vet eftersom att jag själv har upplevt detta. Killar är speciella.. boys will be boys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0