2/6 08

Alllåååååå!!

Ursäkta bloggtorkan men helt ärligt.. så har jag inte orkat, but i'm back now! Har inte varit i skolan ända sedanf redagen då jag var ledig och imorgon är jag även ledig ännu en gång. Och på torsdag är det skolavslutning. Hur skönt är inte det?! Men under samma dag ska jag åka till InfoKompgymnasiet där min kusin tar studenten, beroende även på vilken tid vår avslutning börjar och tar slut. Men men.. idag blir det iaf Skärholmen med Tess och Adissa, undrar verkligen vad de ska göra där. Eller vad gör man egentligen i Skärholmen? Haha, dumma jag.

Och jag ska träffa de 12 men har knappt gjort något än. Får se till att rappa på. Slänger in dagens outfit innan jag drar iväg, blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Therése

Vad hände med dagens outfit egentligen? :b

2008-06-02 @ 16:44:40
URL: http://ekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0