25/6 08

- MOBILBLOGGAR

Jag sitter här och kollar på Ellen, galet! Är inte ett dugg trött heller. Som ni förstår så har jag varit vaken hela natten. Börjar åtta så lite onödigt och dumt att sova nån timme. Kommer ju aldrig vakna! :-) Måste verkligen vända på dygnet så förhoppningsvis lägger jag mig tidigt IDAG, höhö! Kat von D ska vara med i programmet idag så henne sitter jag och väntar på. Denna eviga natt/morgon har jag tränat, pluggat matte och dansat magdans. Måste säga att jag har blivit bättre på magdans. Har alltid varit bra på det men nu rockar jag! Kan det bero på att jag har arabisk blod som simmar runt i mina ådror? Det får vi visst aldrig veta! Ska sluta flumma nu, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0