25/6 08, Die hard - Hämningslös

Ikväll kommer en av mina älsklingsfilmer, nämligen Die Hard - Hämningslös. Den är bäst! Så mycket bättre än de andra die hard-filmerna. True, true. För ca en timme sedan gick Tess och jag sitter här själv. Var lite trevligt med sällskap. Ikväll ska hon och några till kolla på Sex and the city-filmen. Hoppas hon tycker om den lika mycket som jag gjorde!

Idag blir det intensiv plugg med matte eftersom att vi ska ha ett test imorgon. Vill göra så bra ifrån mig som möjligt så att jag blir klar med detta! Orkar verkligen inte mer med matte och på fredag är det prov. Måste se till att få bra på det eftersom att omprovet är på måndag och då börjar ju jag sommarjobba och jag vill inte missa en dag från det.
Nu ska jag byta om och sedan rulla vidare till min kusin, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0