25/6 08, German people

Nu ska jag ta i lite och vara elak, vilket faktiskt inte är ovanligt eftersom att jag är det hela jävla tiden och denna gång ska det faktiskt handla om tyskar.



Så, är det bara jag som har lagt märke till att alla tyskar är så nedrans impulsiva, har ett hett temperament och är så maktgalna. Nu ska jag inte dra alla över en kam men nästan alla som jag har träffat på är så och jag har träffat på många. De som är värst är ändå de äldre och vuxna. Jag vet inte vad Hitler gjorde med de men de här människorna är det synd om. Och så får jag även en känsla av att alla där nere är rasister, just därför håller jag mig undan det landet. Den enda anledningen som får mig att vilja åka ner är att få se vägen där Berlinmuren stod. Det skulle vara häftigt!
Dags för matte, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0