25/6 08, Knasigt sms

SMS, 18:00 25 juni

Anonym: Hallå jag måste fråga en sak :p När du får orgasm får du en speciell känsla i dina fötter då?
Mitt svar: URSÄKTA!?
Anonym: Ja men får du det? :p
Mitt svar: Nej verkligen inte! Låter ju lite knasigt .. får du det? :O
Anonym: Haha ja :$
Mitt svar: Jag vet inte vad jag ska svara på detta
Anonym: Haha men känns det inte som en pirrig känsla typ?
Mitt svar: Nejnejnej! Ingen fot-orgasm här inte.. När jag har sex så låter jag inte mina fötter delta i aktiviteten
Anonym: Haha nej inte fot-orgasm men det känns ändå i fötterna också
Mitt svar: Ledsen för att göra dig ledsen kisen, men nej :) Får jag ställa dig en fråga?
Anonym: Ja ställ på ;)
Mitt svar: Varför i Jesu namn fick du för dig att jag av alla människor troligtvis kunde ha fått en fot-orgasm?!
Anonym: Hahahaha!

..och så var det med det.. skumma typer man känner alltså. Finns det nån här som tragiskt nog också har fått gå igenom detta så kallade "fot-orgasm"?
Speak now or forever hold you peace!

"Anonym" är en person vars identitet jag inte vill lämna ut. Jag är så snäll för en gångs skull så jag bevarar denna person från pinsamheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0