25/6 08, Så jävla trött

Hej på er! Ska inte skriva så mycket, är så jäkla trött.. har varit vaken i över 24 timmar och det börjar kännas. Alla färger är fan starkare och det känns som att all ljud som t.ex. musik går mycket fortare. Tror fan jag börjar hallucinera..

Tess kom till mig runt halv åtta imorse eftersom att hon inte orkade dra till jobbet så hon stannade kvar hos mig medans jag var i skolan. Inte första gången jag gör något sådant ska ni veta. Hon hade inte heller sovit något inatt så hon har sovit hela tiden. Det gör hon fortfarande i mitt rum medans jag sitter här och bloggar. Nä ska fan in till morsans stora och mysiga säng och sova djupt, djupt, djupt! Men känner för att först dra till kussen för att hämta/lämna saker och ting medans Tess ändå sover. Törs jag? Är så trött, lite rädd för att jag ska kollapsa mitt på vägen. Jupp, så trött är jag!



Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0