26/6 08

Hejsan allihopa!

Sorry för att jag inte har bloggat idag men jag har faktiskt inte haft tid!

Först igår var det dags att att stressa ihjäl sig. Efter att jag skrev det sista inlägget sa min kusin att jag skulle möta henne halvvägs och jag hade knappt duschat eller packat. Datorn vart upptagen hos de så det gick ju inte att blogga då. Direkt efter skolan så vart jag tvungen att möta upp e vän till mig, Miriam, i stan eftersom att hon var villig att betala halva priset för min piercing, tack! Fick stå och vänta på henne som en dåre i hundra år utanför Åhléns och när hon äntligen kom drog vi till Gamla Stan till piercing/tatueringsstället där jag jämt går till och min bäste vän jobbar. Vi fick rabatt på 200:- och jag piercade mig i ögonbrynet och hon likaså. Det är så snyggt .. hade det förr men då i de högra ögonbrynet men eftersom att jag nu har ring i näsan på högrasidan så valde jag att pierca mig i vänsta ögonbrynet. Så nu är jag piercing på fyra ställen och snart kommer mitt femte!

 
(klicka på bilderna för större bilder)


Jag vart så trött efter det och längtade verkligen hem för att få sova men icke det.När jag äntligen kom till Tumba ringer mamma för att fråga vart jag är och när hon fick veta att jag hade kommit fram till my hometown vill hon att jag skulle möta upp henne i Nordeas bank. Det går fort tänkte jag tills vi började handla mat. Och så fort som jag kom hem så vart jag tvungen att dra ner till Tumba C och möta upp Tess för att hon skulle sola. Nu sitter jag här hos henne medas hon sussar. Lugnt för mig, jag hittar alltid något att sysselsätta mig med hos henne. Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: nicolina

oj vad fint :D

fem ställen? vart är den femte? :)

2008-06-27 @ 17:23:37
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0