29/6 08

Shu bre!

Haha gillar det uttrycket.. hur som helst, hej hej! Vaknade för någon timme sen men är sjukt trött fortfarande. Och så passar jag lillbrorsan, inte kul.. Men en sak som har gjort mig glad är att sommarskolan äntligen är slut! YES! Jag orkade inte mer, ingen avskyr matte mer än vad jag gör och imorgon börjar jag jobba och efter det blir det Frankrike för min del. Ska shoppa som fan i deras second hand butiker, de har så fina saker men förra året så hade jag slut på pengar så jag kunde inte shoppa något.. längtar som bara den!

Idag är det ju fotboll mellan Spanien och Tyskland. Vilka hejar ni på? Själv hejar jag på Spanien för jag är inte så förtjust i tyskar.. vilken anledning va? .. Haha!

Och om tio dagar kommer min käre vän Adissa hem från Syrien! Bäst för henne att hon har blivit brun annars slår jag ner henne!

Idag händer inte så mycket faktiskt. Orkar inte.. söndagar är till för att lata sig!
Dags att rengöra min piercing, blogg you later!


Kommentarer
Postat av: jp

tyskland annars :p

2008-06-30 @ 00:21:32
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0