29/6 08

Hejsan allihopa!

Är hos Tess just nu och hon pratar med henns polare i telefon om sex. Stackars mig som måste sitta här då. Idag har vi varit med Sara och bebis.Längesen jag träffade på de två filurerna så det var trevligt. Vi gick till Mackis och åt och hennes dotter är så söt! Så som hon vandaliserade stället, haha! Efter det så var det tänkt att jag skulle åka hem men icke eftersom att vi träffade på ett stort gäng med killar, alltså våra killkompisar och chillade och pratade osv. Trevligt var det :) Inte alltid man träffar på de.

Ska dra nu, <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. visst va dem lika. Visst finns det en gnutta skillnad men ändå.. haha..

2008-06-29 @ 12:04:24
URL: http://shelliie.blogg.se/
Postat av: Therése

juste du vet igår när jag prata i telefon med sour, glömde säga att hon hälsade :)

2008-06-29 @ 13:47:42
URL: http://ekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0