4/6 08, Goodiebag

Igår var jag ju hemma hos Adissa tillsammans med Tess. Egentligen skulle Tess sova hos henne men de ringde mig senare och ville att jag skulle hänka på så jag gjorde det. De hade redan ätit så de välkomnade mig med mat. Pommes med det jag tror är tsatsiki och kycklingfilé. Det var mums! Sedan började de två huliganerna brottas och det är Tess som ni ser som är överst. Efter att ha tagit kortet på de gick jag vidare till Adissas byrå och kikade på hennes produkter och smycken. Det roliga är att varje gång jag är där så går jag alltid hem med en påse fullt med saker som hon inte vill ha kvar som jag får. Helt oanvända och skitbra saker, så man tackar ju självklart inte nej! På de tre bilderna ser ni några av hennes smycken som jag provade men inte fick såklart. På åttonde bilden ser ni allt det jag fick plus lite till. Bilden bredvid är taget på dagen idag närvi åt frukost och även en bild på väskan som jag fick av henne från Friis & Company. Skitsnygg IRL!





Ooj vad roligt vi hade! Lyssnade på musik tills sent på kvällen och dansade som dårar. Vi planerade även en massa för sommaren, det ska bli kul! Men fan för alla som ringde så tidigt på morgonen säger jag bara! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0