5/6 08

OOOOOOOOOOMMMMMMMMMGGG!!

Jistanes får man vara mer pinsam? Idag hade vi skolavslutning och runt elva åkte jag och resten av familjen såsom kusinerna vidare till InfoKompgymnasiet där min kusin tog studenten. Kul som fan var det och varmt också.. men det var inte det jag skulle berätta.. När vi väl kom till och vi väntade på buss 53 så brast min lilla kusin Elton ut "Adam Tensta, Adam Tensta!!". Fort som fan vände jag mig om och började skriva "VA!? Vart vart!? men den enda jag såg var hans polare och då tyckte jag att min kusin var tokig som såg i syne. Men när jag flyttade mig lite åt höger så såg jag honom och dumma jag brast ut JAHAAA DÄÄÄÄÄR och såklart så pekade jag även på Adam Tensta samtidigt som jag brast ut det. Ooj vad han började skratta! Vart så nära att bara springa fram till honom och fråga efter autograf samt ta kort men bussen hann komma :(. Men nästa gång så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0