6/6 08

Hallojsan allesammans!

Vaknade upp idag med världens huvudvärk och värk i kroppen. Trevligt värre när jag inte har fått någon sömn alls även för att ett par stod utanför och storgrälade. Skitstövlar.. Och så ska man passa lillbrorsan idag och inte får man betalt för det heller, trodde ju att han skulle till dagis idag för då kunde ju jag åka in till stan och fira Sverige men nej nej, det får nog bli lite senare under kvällen (förhoppningsvist!). Annars vet jag inte vad som händer idag, måste nog över till kussen och hjälpa till ite inför imorgon. Hon tog ju studenten igår och imorgon blir det fest till hennes ära. Det ska bli nice! Så gissa om det finns en massa saker som måste göras idag och imorgon! Hoppas jag kan gå ut lite idag men helt ärligt så tror jag faktiskt inte det :/.. men man kan ju hoppas!

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0