8/6 08

Hallojsan people!

Jag mår sjukt dåligt just nu. Måste snart iväg till min kusin och hämta min mobil. Har inte haft den i ca tre dagar nu och det har faktiskt varit sjukt skönt. Så skönt att jag faktiskt frågar mig själv om jag verkligen ska gå dit och hämta den.. no kidding! Nåväl, festen går var soft. En massa släktingar där som jag inte ens visste nånting om att vi var släktingar, haha! Men kul var det och min kusin som var med i filmen Säg att du älskar mig kom dit med hans polare, medspelaren i den filmen.. Amir eller vad han nu hette men ni vet han muslimen iaf ;p. Han är så söt i verkligheten, alltså för er som inte har sett honom.. omg! Runt nio så stack alla brudar hem till min kusin Madi för att fixa sig och dricka lite, de drog sedan vidare till Mosebacke runt elvatiden men eftersom att jag inte är 18 så kunde ju jag inte följa med så jag gick tillbaka till lokalen :( poor poor me..

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0