9/6 08, FFS!

Okej, nu fortsätter publishme krångla som bara den.. wtf!?

Har försökt byta visningsbild ett par antal gånger nu samt ladda upp alla bilder men det funkar inte! Ibland blir jag så ytterst förbannad på publishme.se så jag får lust att radera min blogg och varna alla för sidan men sen tänker jag på att jag inte pallar och förmodligen kommer få snuten på mig så jag avvikar från det. Kollar just nu på Scrubs samt skriver ner en massa i min lilla "mysiga" bok. Tankarna snurrar runt i huvudet just nu så jag får huvudvärk, no kidding! Ska försöka ta det lugnt. Btw, min kära vän Adissa åkte ju till Syrien idag (9/6) med hennes mamma och hon kommer vara borta i en månad! En månad utan min snutte.. hur ska det gå för sig? Och så är Sara bortrest och kommer hem om ca två dagar.. vafan? Skänker iaf en bild som gick att ladda upp och det är på Adissa. Hon tycker dock inte om att man ska ta ansiktsbilder så ni får nöja er med hennes behind. Bilden är tagen från tisdagen då jag och Tess övernattade hos henne:


(klicka för en större bild!)

Dags för mer Scrubs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0