9/6 08

Sorry bloggen!

Men har ägnat hela dagen åt att spendera tiden för mig själv! Det händer så sällan men today is the day. Ska nog fortsätta med det imorgon också.. MEN jag har faktiskt även suttit och planerat jävligt mycket angående nuläget och för min framtid. Har skrivit ner massa i min nya lilla bok som jag fått från Adissa (tack!).. har skrivit ner hundra saker som jag vill göra innan jag dör samt ställen som jag vill besöka, olika mål inom karriär som jag vill nå, olika sätt att få bra ekonomi osv. Men inget jag kan dela med mig eftersom att jag har oturen i med att saker och ting skiter ner sig som jag har planerat och sedan babblat om så jag låter nog i men jag kan säga såhär att dessa saker kommer att börja få fart så fort som jag blir 18. Eller en del börjar redan nu i efter sommaren eftersom att en del hamnar om skolan men annars, helsefyr vad det ska bli kul! I'ma be a busy woman..

Wish me luck! Är så stolt över mig själv så jag bara vill gå ut på balkongen och skrika! Lovar, lovar och åter lovar att hålla er mina kära läsare uppdaterade om det! Men för att det ska hända måste jag lära mig att uppdatera bloggen ofta :$. Känner hur självförtroendet och självsäkerheten bara fortsätter bara flyter på skyhögt! Har aldrig känt mig så glad och stolt över mig själv som jag gör idag, förutom den dagen då lillbrorsan kom till världen.. inget knäcker det! :D

Så förbered er på en mer målmedveten och utvecklad Lydia för fasiken! xD

..men förutom det, så har jag även slappat runt hemma som jag skrev tidigare och har faktiskt inte satt foten utanför lägenheten. Så skönt men det var inte lika varmt idag som igår ändå så.. och på tal om det lägger jag in bilder från igår in i bloggen idag and this time i promise!

Blogg you later, alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0