12/3 08

God morgon!

Hur står det till med er? Själv är jag så trött, så trött. Hatar att vakna så tidigt som idag när jag börjar så sent som 12.30. Men måste ju lämna brorsan, om inte jag vem annars? Han sitter just nu och äter frukost och kollar på barnkanalen, bästa barnvakten, och kvart i nio ska vi bege oss till dagiset. Dagiset ligger egentligen ca fem minuter ifrån där vi bor, inte ens det, men han går så sakta så vi måste alltid gå så mycket tidigare!

Idag blir det lunchdejt med Michelle as usual på onsdagar och torsdagar. Det är så skönt för trots att vi går i samma skola brukar vi ibland inte träffa varandra på så länge. Samma sak med Lucia aka. Lucy, en av mina närmaste vänner. Hmm, undrar vad som har hänt med henne?

BTW, vaknade upp idag med 1000 riksdaler som mamma hade lagt vid min säng innan hon stack till jobbet och blev världens lyckligaste! "Nu kan jag köpa min jacka!" tänkte jag. Men kom senare på att det var till busskort.. gissa om jag blev pissed off, haha!

Skrivs sen when i come hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0