13/3 08

Hejsan!

Hur står det till med alla? Själv mår jag bra men är så nedrans trött! Dagen har varit så bra och så kul med tjejerna från skolan. Vi håller på med en förjävligt skön "projekt" som vi kommer hålla på med ändra fram till sommaren. Det är ju hemligt så ni får veta mer om det när det väl blir sommar.

Har inte bloggat tidigare idag eftersom att jag inte har varit hemma efter skolan. Slutade 14.40 och skulle träffa de andra 16.00 i stationen. Kändes lite onödigt att gå hem trots att jag bor ca fem minuter från stationen med buss så jag valde att stanna kvar i skolan med Fia och Jessica. Vi stack till Willys och köpte så jävla mycket godis för bara 58 riksdaler. Det var för ca sex timmar sedan och fortfarande har inte min mage svullnat ner. Så kan det gå! Men gott som fan var det.. mums!

Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0