20/3 08

Ack och ve! ÅÅÅÅÅÅHHHH, äntligen hemma! Mina fötter och ben värker som fan! Smart du är Tess som åkte hem. Åkte in till stan med Adissa och Therése "Tess" för att hitta lite plagg till helgen. Jag köpte endast en kajalpenna för jag har redan bestämt allt. Kom hem för ca två timmar sedan men mina fötter värker fortfarande!

Hannas syster valde att köra hem oss med bilen så jag blev glad och tackade ja till det. Av Hanna fick jag en skitfin tubtop i en härlig rosa färg och ett par snygga pärlörhängen. Nu vill jag ha sommar som fan..
Nu ska jag äta upp all godis som vi har köpt idag, ta ut klänningen till Sara samt vänta på henne och kolla på Simpsons, skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt :D trevligt att du håller med, vi får samla in ngn namnlista, haha :D ha de bra!

2008-03-21 @ 14:40:20
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0