2/3 08

Hejsan!

Hade tänkt & blogga igår när jag kom hem men var så stressad så jag hann inte! Tänkte även mobilblogga men det gick inte heller. Så kan det gå =)

Lite kortfattat:
  • 14.00 - 16.00 Shopping med Adissa och Tess
    Hade planerat att ta bussen som gick kvart i fem från Tumba C men den missade jag och Adissa..
  • 17.30 Äntligen hemma!
  • 18.00 - 19.15 Fixination
  • 19.30 Dra på fest!


Kunde ha bloggat under den tiden då jag hade kommit hem men mamma tvingade mig att äta och ta ut disken ur diskmaskinen. Då blev det ju ännu mer stress! Men det försvann ganska fort så jag rulla ner till Tumba C och mötte upp Anna och många fler.

Skriver mer om den galna kvällen senare och så visar jag även vad jag shoppade igår!
Blogg you later! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0