24/3 08

God eftermiddag!

Hur står det till med er? Själv mår jag bra men har fortf. jätteont i hela kroppen från lördagen. Bu och blää, det var värre idag när jag skulle vakna för någon timme sen. Kunde knappt stiga upp med överkroppen så låg och degade i sängen i över en halvtimma och glodde på tv. Men nu känns det som att allt kommer bli bra igen, måste bara se till att stretcha.

Idag blir det äntligen, äntligen pizza! Har varit så sugen på det i fyra dagar nu och äntligen blir det av. Det blir jag, Tess, Sara och Adissa som sticker iväg och tjockar oss. Sara sticker hem till stan runt åtta så det kommer bara vara jag, Tess och Adissa kvar. Vad som händer efter det får vi se, jag och Tess är iaf sugna på lite.. ah.. sånt där. Hemligt, men inget sexrelaterat =). Iaf inte hon men vad vet jag? (a)

Skönt att det är lov, ska verkligen se till att ta vara på dessa dagar och umgås med vänner så mycket som det bara går för när skolan börjar igen så kan det ta upp till två veckor om inte längre innan jag får träffa de igen. Tragiskt, trots att vi alla bor i Botkyrka och jag bor inte ens tio minuter ifrån Sara och Adissa och inte ens en kvart från Tess. Inte kul.. nu skriker lillbrorsan att han vill ha pannkakor, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0