25/3 08

God nånting!

Jösses vad trött jag är, vaknade runt kvart över 12 tillsammans med brorsan och jag skulle kunna lägga mig igen om det inte vore för ett samtal som man fick från den Anonyme. Dumma!.. Det ser ut som att snön kommer att försvinna idag, bra det! Eller finns det inte någon risk för slask? Usch, det hatar jag! Särskilt när man inga skor har.. Inga särskilda planer för idag förutom att den Anonyme undrar om jag vill åka till honom idag, det vill ju jag också men så trött som jag är just nu så får vi se hur det blir. Om inte det, så stannar jag hemma idag. Min kropp och psykiska hälsa ger mig ingen rättvisa.

Nu måste jag proppa i mig flera liter med cappuccino samt äta fullkornsmackor, skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. Taaaaaack sötnos! :)

2008-03-25 @ 23:32:55
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0