4/3 08

God morgon!

Känner på mig att idag kommer bli en bra dag trots att jag är lite småtrött. Men det är ingen fara, ska inte låta det påverka mig. Idag blir det första gången på sjukt länge som jag går på Grafisk Kommunikations-lektionen. Måste börja bättra på mig annars kommer de ju kasta ut mig från klassen :O! Inte så kul.. och så vaknade jag runt kvart i sju trots att jag börjar halv elva. Vart ju tvungen att tvätta mina kläder, till slut hade jag ju inget att ha på mig, haha!

Har inga speciella planer för idag förutom att jag kanske ska följa med Nico och Hanne till ungdomsmottagningen. De är såna jävla stammisar där och jag måste ta ut mina mini-piller idag. Har inte gjort det än ända sen jag fick receptet för över en månad sen. Latis? Exakt!

Nu måste jag ner till tvättstugan och ta ut de sista kläderna, sedan klä på mig och sticka!
Härligt att min iPod är tillbaka.. skrivs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0