5/3 08

A) Fyra jobb jag haft:
1. Telefonist i Södermalm
2.
3.
4.

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Supersugen
2. Pearl Harbor
3. Kalle och chokladfabriken
4. Lejonkungen

C) Fyra ställen jag har bott på:
1. Alby
2. Akalla
3. Kista
4. Rinkeby
och två andra ställen


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Top Model
2. Simpsons
3. 2½ Män
4. Desperate housewives


E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Frankrike; Paris, Lyon m.m. ÄLSKAR!
2. Holland; Amsterdam
3. Afrika; Hemlandet (bästa efter Frankrike!), Nigeria, Senegal m.m.
4. Danmark; Köpenhamn
och några fler.

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Blogg
2. Hotmail & msn
3. PA då och då
4. Neopets (it's good!)
och många fler

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Kycklingsallad
2. Pizza
3. Wok
4. Kryddig och stark mat

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Toan
2. Gotland
3. LA
4. Ute i solen

Kommentarer
Postat av: Evelina

ååh paris !

2008-03-07 @ 08:51:27
URL: http://evveliiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0