7/3 08

Äntligen fredag!

Min vecka har inte varit så bra, har sovit sent hela tiden vilken resulterar i att jag är så helvetes trött på morgonen och knappt orkar gå till skolan. Dessutom så tar jag för många "5 minuter till-sömn". Men nog om det, idag redovisade vi om våra projekt och vi skulle inte alls redovisa på engelska. Någon jävel hade sagt det till mig, kommer bara inte ihåg vem. Det gick bra var inte så nervös tills man skulle berätta om sin karaktär som man har skapat. Min var ju för fan en eskimå vars skor blev bestulna av några fyllon i en bordell. Visste inte riktigt om jag ville säga det men det blev så iaf. Efter lunch hade vi idrott i Storvretsbadet. Jag satt och kollade på och såklart jävlades killarna genom att kasta vatten på mig och krama mig så jag blev så blöt! Inte så kul.. men bastade iaf senare med Nico och Elin, varmt som fan men ack så skönt!

Så ser kvällen ut:
  • Fest/middag hos Hanne

  • eller
  • Dra iväg till Kungsholmen

Får se vilket av de, det blir. Är så jävla trött men kan inte heller sitta hemma hela dagen.
Skrivs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0