11/5 08, Galet

Hejsan!

Hur är det med er? Jag mår skitdåligt, har en sån jävla huvudvärk och känner hur magen vänder. Hur som helst, så kom jag hem runt fyra och har endast sovit i ca 3 timmar och 40 minuter. Somnade första gången runt nio och runt elva däckade alla som var på festen. På vägen hem med Anna tänkte jag att så fort som jag kom hem skulle jag t.o.m. klä av mig naken och slänga mig på sängen men nej, min kusin Madeleine blir ju 19 idag så jag måste hem till henne och fira henne med resten av familjen. Hon bor ändå inte ens fem minuter ifrån mig men ändå.

Lägger in våra wacko bilder och filmer när jag kommer hem om jag inte somnar på sängen.
Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0