12/5 08, För en gångsskull

Hej alla glada, här kommer jag! Den bittra..

Håller på och laddar upp ca tre-fyra videos och några bilder från festen samt från grillningen. Så min blogg kommer nog vara seg ett tag. Btw, på tal om blogg. Jag fick damp idag under grafisk illustrationslektionen så jag gjorde om designen i min blogg genom att välja en av de stilmallarna som redan finns och göra om de lite enkelt. It's all good..

För en gångsskull så har jga fått en rolig uppgift att göra inom grafisk illustration. En musikillustration. Man ska arbeta om en kändis som man gillar samt göra om deras bilder osv. Ska bli kul! Men vet fortfarande inte vilken kändis jag ska välja.. En skådis eller musiker? Väljer jag en musiker så blir det definitivt inom rock, love it!

Nåja, all denna tänkande har gjort mig hungrig.. blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0