12/5 08, Pics & vids

Här har ni! Lite bilder från lördagen, dock inte alla för jag orkar inte sitta här och ruttna framför datorn.
De övriga filmerna kommer in senare kanske för det går väldigt trögt för de att laddas upp. Var beredda på tre filmer till. Njut gott folk!







Bilden på pommes friten symboliserar oss alla som nattgamare. Vi levde på kyckling och pommes hela natten och fritösen var vår bäste vän. Jag och Marcus vart nog de värsta bland alla för vi satt alltid och åt tillsammans i köket utan de andras vetskap. De två bilderna på Anna aka. Cathy och Marcus i köket är när han piskar sönder henne med något som tydligen är för myggor. Oj vad det lät från den! Men kul var det, hihi! Skulle kunna berätta så mycket mer men det orkar jag inte med. Skulle aldrig sluta skriva så det är bara att kolla på bilderna och filmerna, tänka era egna tankar om hur vi hade det och njut!


Kommentarer
Postat av: Anna aka."cathy"

herra jumala! .. att du verkligen laddade upp den där fula videon! :O ahhaha skäms du inte över hur jag dansar haahah ajja bajs på det pusssen :)

2008-05-12 @ 23:12:31
Postat av: Lydia - Insane in the brain

Svar: Hahaha du är fett söt! Kan inte sluta kolla på den hemma ;D <3

2008-05-13 @ 11:16:32
URL: http://lydiaissa.blogg.se/
Postat av: anna igen

NEJ! herregud jag tror jag dör asså, jag ser ut som ett cepe mongo.. men jag måste berätta sen sak sen för dig .. du kommer bli chockad aja pusss

2008-05-13 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0